Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2013 18:59 - Неща, които никога не искам да губя
Автор: sladurani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4217 Коментари: 1 Гласове:
4



 

- Любопитството си

- Мотивацията и любовта към всичко, което правя

- Емоционалността си - нещо, с което се борех и исках да изтрия от характера си. Сега вече знам, че да се радваш искрено, да се възхищаваш на малките неща не е проява на слабост, а просто щастие и споделеност на момента.

- Вярата в доброто и че утре ще е по-добър ден

- Човешкото у себе си и усещането, че не всичко трябва да става на всяка цена. Понякога е по-добре да просто да спреш, което означава не че си се отказал, а че си разбрал докъде да стигнеш

- Продължаването напред и никога да не се предавам - нещо, което не бях забелязвала у себе си просто защото не знам какво е да се отказваш. Обикновено се отказвам само от неща, които не са ми интересни или не ме вълнуват. Но тези, които карат сърцето ми да тупти, преследвам докрай. И не съм си представяла, че може да е другояче.

- Езиците, които съм научила, характера, който затвърдих, уменията, които научавам на работа всеки ден и един куп неща, които чувствам част от себе си и съм градила с времето. Нещата, които обичам и в които вярвам.




Тагове:   промяна,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. goran - Достатачно е да продалжаваш да влагаш себе си в тях и няма да ги загубиш :)
08.08.2013 16:10
Нищо не се губи докато го помниш и възпроизвеждаш :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sladurani
Категория: Лични дневници
Прочетен: 388520
Постинги: 165
Коментари: 380
Гласове: 2231
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031