Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2012 10:13 - Снощи и тази сутрин
Автор: sladurani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2185 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 09.04.2012 10:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Снощи, след интересен разговор по скайп с Bilingual, се отдадох на пред-заспивно четене на блогове. Попаднах на един доста провокативен, който ме наведе на няколко мисли, желания и усещания:

- За първи път думата “автор” ми прозвуча секси. Дори ми се прииска да изкрещя “И аз съм автор!” и да се присъединя към тези толкова готини хора, които пишат готини неща и които се наричат “автори”.

- Припомних си отдавна забравени тръпки и се замислих за паметта на тялото. Наскоро четох, че тялото помни докосванията по себе си седем години. Дали наистина е така?

- Обля ме желание да пиша среднощни смс-и - от онези с нефокусираните послания, тъмните желания и порочните пожелания.

- И като продължение на разговора ни с Bilingual пак се размислих за младостта и за това, че възрастта е само цифра, а цифрите са нещо доста относително (напук на всички математици). Щастието се отброява с емоции, усмивки, трепети. Тази мисъл няма нищо общо с наближаващия ми 26-ти рожден ден :D

След това си легнах. Събудих се с желанието да гледам нещо весело и ободряващо. Би Ти Ви ми предложиха Бойко Борисов. Отначало се намусих и си казах “Стига с тази политика”, но минута след началото на интервюто вече се заливах от смях. Този път ББ ми хареса. Мисля, че “заби” Ани Цолова и Виктор Николаев, които, както обикновено, като се хванат за някоя дума, не спират да я повтарят и трудно реагират на неочаквани от госта им отговори. Този път някак си, според мен, неестeствено започнаха разговора си с премиера с въпрос за мястото на България сред най-нещастните страни. Бойко каза, перефразирам, че щастието е въпрос на личен отговор. И беше прав.

И така тръгнах в много добро настроение за работа, което бе подсилено от новото ми червено палто, с което се нагласих, и новата ми прическа. И хубавото кафе лате, което си купих след това. И сега съм тук, на бюрото си, където крада от работното време, за да пиша в блога си. 


Тагове:   малки неща,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. venziko - Да така е
09.04.2012 11:00
И кой е този блог
цитирай
2. sladurani - Блогът е:
09.04.2012 11:44
alja.cosmopolitan.bg
цитирай
3. bilingual - :)))
09.04.2012 16:50
хахаха, радвам се, че си се забавлявала с някои думи на ББ. Аз обаче имах напълно противоположно преживяване тази сутрин като отворих Дневник и прочетох негов цитат, че "в Скандинавските страни от щастие се били изпозастреляли..."
кръвта ми закипя както обикновено при сблъсък с такъв цинизъм. И това ми било министър-председател... срам ме е! Защо не вземе да се изкаже "умно" по проблема с кучетата и наскорошния инцидент в "най-добрия град за живеене в БГ".... нали и той беше кмет, проблемът е и от неговото управление! А че няма никакви реформи в здравеопазването и образованието... абе не ми се говори, но ми стана много неприятно от поредната му глупост на този ББ
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sladurani
Категория: Лични дневници
Прочетен: 389023
Постинги: 165
Коментари: 380
Гласове: 2231
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930