Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2012 10:59 - За ползите от йогата
Автор: sladurani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1633 Коментари: 0 Гласове:
0



Винаги съм си мислила, че йогата не е за мен. Отстрани ми изглеждаше много бавно и протяжно занимание за хора, които могат с часове да стоят и да гледат в една точка или със затворени очи да повтарят “Омммммм” до припадък.
Отношението ми коренно се промени, когато през лятото в търсене на ново усещане реших да направя серия упражнения в домашна обстановка. Оттогава насам йогата е моето средство за справяне с напрежението и лошото настроение.  

Харесва ми силата, която чувствам в себе си, докато правя упражненията. Харесва ми,  че са бавни и спокойни. Не броя, не бързам, не се притеснявам дали съм в ритъм. Само дишам.

Очарована съм от идеята, че повечето пози изискват да си здраво стъпил на земята. Ако напрегнеш малко тялото си, ако наистина разчиташ на връзките (ръце, рамене, крака или други части от тялото) си със земята, няма да залитнеш, няма да паднеш.

Не е ли така и в живота - винаги има за какво да се хванеш, на какво да стъпиш, само трябва да го намериш. И ако се държиш  здраво, независимо от усилията, които трябва да полагаш за това, ако не се пропукваш и продължаваш да издържаш, ще останеш силен и нищо няма да те сломи. Трудностите ще те калят и ще те направят по-силен. И може би това е усещането за интегритет, за хармония между тялото и ума. За щастие.

Всеки път, когато правя 20-минутните си упражнения, си мисля, че щастието винаги е на една ръка разстояние и от нас зависи колко ще се протегнем, за да го хванем и да го задържим.


Тагове:   спорт,   йога,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sladurani
Категория: Лични дневници
Прочетен: 388969
Постинги: 165
Коментари: 380
Гласове: 2231
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930