Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2009 00:50 - Нов семестър, нов късмет
Автор: sladurani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1043 Коментари: 4 Гласове:
0



Последният семестър започна с няколко дни, които ми показаха, че лицата на нещата ги слагам аз и аз определям дали са лоши, добри или(не)допустими; с книга на Каплан, която чета онлайн и е суперинтересна; с осъзнаването, че този семестър ще се пише и чете изключително много; с “Why does my heart feel so bad” на Моби, която няма връзка с емоционалното ми състояние, просто носи спокойствие; със среща и раздяла; с оправяне на стари сметки от миналата година, с отсъствието на някой, на когото отдавна трябваше да кажа чао, с пееща и тресяща се до самоубийство играчка, подарена от човека, който ме „обича въпреки всичко”, както той обича да казва, когато съм непоносима; с „11 минути” на Пауло Коелю и никакви мисли за секса и любовта...

 

Миро и "Губя контрол, когато..."





Тагове:   нов,   късмет,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slaviman - Всъщност ...
23.01.2009 01:07
Изживей го като първия, като втория, като никой друг досега, като последния, защото наистина е последния :)

Хм ... звучи малко мрачно :)
цитирай
2. slaviman - Всъщност 2
23.01.2009 01:12
Всъщност исках да кажа, че сега е момента да направиш всичко, което някога си искала тук, дори и да не се получи добре, защото ако не пробваш сега, после винаги ще се питаш: "Ами ако се бях престрашила, това щеше ли да промени нещо в живота ми." А казват, че с провала се живее по-лесно отколкото със съмнението :)

Взех да звуча много мрачно ... ще напиша нещо по въпроса :)

Хайде, късмет във всички начинания, че без него не може :)
цитирай
3. slaviman - Всъщност 3
23.01.2009 01:12
Всъщност май е време да си лягам, че в такива моменти само глупости пиша :)
цитирай
4. sladurani - Слави :)))
23.01.2009 19:26
Няма какво да желая повече от тук. Дори напоследък си мисля, че вече искам да завършвам. Изживях всичко, което исках. Учих се на професия, любов, отношения... Първото винаги вървеше по-добре от второто. Във второто направих много грешки, докато се науча. Но все пак го имаше. Както Хриси казва: "Твърде много любов ще те убие." Но все още има много въпроси и хора, за които не съм готова.

Между другото, трябва да ъпдейтна поста. Оказа се, че някои неща не са приключили...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sladurani
Категория: Лични дневници
Прочетен: 388529
Постинги: 165
Коментари: 380
Гласове: 2231
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031